Uşak'ta 29 tonluk tatlı skandalı

Giriş Tarihi: 26 Haziran 2026 GazeteUşak'ta gıda ürünlerinin bulunduğu bir depoda son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilo çeşitli konserve ele geçirildi.Valilikten yapılan açıklamaya göre, Yapılan bir ihbar sonucunda teknik takip yapan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince kent merkezindeki bir gıda deposuna operasyon gerçekleştirildi. Sevkiyata hazır durumda bulunan paketlerde inceleme yapan ekipler büyük bir tehlikeyi önlemiş oldu. PİYASADAN TOPLAMIŞLAR Yapılan detaylı denetimde, depoda koliler halinde son kullanım tarihi geçmiş ve bozulmuş 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilo çeşitli konserve ürünü bulundu.Yapılan araştırmada şahısların piyasadaki market ve bakkallardan tarihi geçmiş gıdaları topladıkları belirlendi.Depoda bulunan bozuk konserve çikolatayı tekrardan paketleyip piyasaya sürecekleri esnada göz altına alınan Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) hakkında "bozulmuş ve değiştirilmiş gıda ve ilaçların ticareti" suçu kapsamında adli işlem başlatıldı. El konulan ürünler imha edilmek üzere Orman İl müdürlüğü ekipleri tarafından depodan alınarak götürüldü.


